Onsdag den 10 augusti


Nu börjar det bli verkligt att vi faktiskt ska flytta. 

Jag känner att jag är väldigt orolig och stressad och kroppen visar det på så vis att jag blir sjuk. Hade feber och frös hela natten och imorse vaknade jag upp med halsont, huvudvärk och allmänt dålig. Känner mig lite bättre nu men inte på topp. 

Idag har jag ringt och preliminärbokat ett släp till den 3:e september. Det är inte billigt kan jag säga.. Men det händer grejer minsann. 

Alex håller nu på och adressändrar och det verkar inte så lätt.. Jag kommer inte göra det utan jag kommer göra eftersändning på min post. Det finns anledningar till det som inte hela världen behöver få veta så jag skriver inte det här. 

I måndags beställde jag min drömsäng! Jag längtar så tills jag får sova i den för första gången! Efter tre månader på en luftmadrass tror jag eller vet jag att jag kommer sova som en riktig Prinsessa i den! (Jag vet att folk har åsikter om denna säng, och ni som har det, istället för att grubbla och undra kom direkt till mig och fråga hur jag tänker).


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Helt rätt nothing is impossible. Blivande granne typ ... :)

2011-08-20 @ 08:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0