Tisdag den 9 augusti

Hallå där!

Idag har jag varit på stan med Cornelia då hon hade lite saker att fixa. Tjejen gifter ju sig om 11 dagar! Kommer bli så kul! Sen har jag gjort lite nödvändigt i lägenheten så som packa ned saker vi inte använder hela tiden så vi slipper göra allt på samma gång. Det kommer bli mycket packande en tid framöver..

Nu är det även bestämt att jag kommer till Stockholm hela vecka 35. Ska försöka hitta en tågbiljett den 28 ;) Sen flyttar vi ned den 3 september. 

Idag har jag även upptäckt TRADERA. I love it! Budar just nu på ett par nya vita converse då mina gamla är gråa med en del hål.. Sen budar jag även på en kuvertväska.. Jag håller tummarna! 

Ikväll blir det jobb. Sista Tisdax klubben! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0