8 augusti 2011

Okej. 

Nu har jag bestämt mig. 

I och med att jag ska flytta ihop tillsammans med Alex i Lidköping väljer jag att börja blogga så att ni som jag inte träffar så ofta fortfarande kan se vad jag gör och hur det går för mig. Vilket jag hoppas uppskattas av er flesta. Nu i början kommer det bli mycket funderingar om hur allt kommer gå och om hur jag känner. För jag kommer känna saknad en hel del. Det gör jag redan. 

Just nu ser det ut såhär. 

Jag och Alex har fått en lägenhet på ca.50 kvadrat i andra hand på kontrakt på ett år med två månaders uppsägningstid. Den ligger bra till och nära våra vänner här i Lidköping. Vi får tillgång till lägenheten den 1 september och flyttar troligtvis in den 3 september. Det är inte bestämt ännu. 

Så vad säger ni, bra idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0