Nervös

Shit.

Nu börjar det bli verkligt. Jag ska flytta hemifrån när jag är 19 år! (Oj, de där känndes jättekonstigt att skriva..) Det känns jättekonstigt. Samtidigt jätteroligt. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag älskar mitt rum, älskar! Jag fick eget rum för 2-3 år sedan. Innan delade jag med Emelie och Christopher.. Som sagt det har gått fort! Jag älskar att alltid komma hem till någon, när man är en stor familj.

Hade jag flyttat själv hade jag nog ångrat mig nu. Men jag flyttar ihop med Alex vilket känns jättebra! Att flytta så långt känns lite läskigt. Hade jag flyttat här i Stockholm skulle det nog inte alls vara lika jobbigt. 

Jag hoppas och hoppas på att allt kommer gå bra!

Jag älskar mig underbara familj! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0