Januari 2013

Jajemen! Det är sant, jag har gjort en ny uppdatering!
 
Jag känner att det vore kul att ta upp denna sida då jag känner att jag ändå har en hel del att dela med mig av. Mycket har hänt sen sist då min senaste uppdatering var 8:e oktober 2011! Det är 14 månader sedan.. Herregud vad tiden går snabbt! ibland lite för fort om du frågar mig..
 
Man hinner knappt med. Så vad har jag haft för mig sen sist? Kan ju försöka berätta lite kort. I januari åkte jag och Cornelia till pulsen i London och hade en super semester! jag och Alex bestämde oss för att börja leta lägenhet och fick lånelöfte, i mars hittade vi en lägenhet i Lidköping som vi direkt föll för. En 3:a på 65 kvm som vi renoverade hela April, där emellan var vi i Thailand i två veckor på en helt underbar semester! Bästa resan vi gjort tillsammans, har du aldrig varit i Thailand kan jag starkt rekommendera att åka dit. Vi träffade även två helt underbara personer som vi har kontakt med än idag. Iallafall vi flyttade in i maj och sen flöt sommaren på med mycket jobb, blev bara 10 dagars semester som vi avnjöt i Skåne. 10 dagar fulla med sol, bad, skratt och härligt sällskap. I höstas har det varit en del motgångar med jobb för oss båda men vi har gjort allt för att lyckas! Tyvärr slutade det med en uppsägning för min del i slutet av november men nu väntar nya utmaningar som faktiskt börjar imorgon. Det var en liten kort sammanfattning om vad som hänt sen sist.
 
Hoppas du bestämmer dig för att fortsätta klicka in här nu när jag är igång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0